فرصت بازاریابی محصولات نفتی و پتروشیمی ایران در بازارهای جهانی

می خوام یک فرصت استثنایی را برای بازاریابی و یافتن مشتری و یا تامین کننده به شما معرفی کنم! عضویت در یک گروه به نام بازار محصولات نفتی و پتروشیمی
توضیح می دهم چه فرصتی، چرا استثنایی و در چه حوزه هایی:

چرا فرصت است؟
چون افراد گروه حرفه ای و هدفمند هستند. به این دلیل که:
من سایتی دارم که در سال 2009 در زمینه معرفی قیر ایران (www.buy-bitumen.com)، نحوه بسته بندی، حمل و مشخصات فنی و گواهی استاندارد و کنترل کیفیت جهانی و غیره فعالیت خودش رو آغاز کرد. این سایت یکی از اولین سایت هایی بود که در این زمینه به زبان انگلیسی شروع به کار کرد و بعد از سایت بازار بورس کالا (www.ime.co.ir) اولین سایت خصوصی ایرانی بود که قیمت به روز قیر رو در سایت اعلام می کرد. بعد از من تمام سایت های دیگر هم به این کار رو آوردند.
کم کم از سال 2011 شروع کرده به اضافه کردن برخی دیگر از محصولات نفتی و در سال 2012 محصولاتی از پتروشیمی هم به سایت اضافه کردم.
این سایت حدود 5000 بازدیدکننده یونیک (یکتا) در طول ماه داره که من حدود 80% آنها را با اسم و ایمیل هاشون در دیتابیس مشتریان و خبرنامه ام دارم.
تمام این افراد اشخاصی هستند که حرفه ای و یا نیمه حرفه ای در این زمینه مشغول به کار هستند و هیچ کدام نامربوط به این حوزه تجارت محصولات نفتی و پتروشیمی نیستند.
شالوده گروه جدید همین مشتریان هستند که کاملا به صورت هدفمند گرد هم آمده اند.
پتروشیمی جم در غروب عسلویه - عکس از کاتالوگ شرکت جم اسکن شده است

چرا استثنایی است؟
من 8 سال سابقه کار در این زمینه (از سال 1385 تا کنون) و این سایت 5 سال سابقه حضور در این حوزه را دارد. شما بدون اینکه این زمان و هزینه های مربوطه را سپری کنید به این منبع دسترسی دارید!

چه کالاهایی تاکنون در اینجا مبادله شده اند؟
به طور عمده قیر نفتی محصول اصلی مبادله شده در این سایت بوده است.
در سطوح پایین تر اسلک وکس سبک آبادان، سنگین سپاهان، روغن پایه از چند پالایشگاه مختلف، روغن ریشه (رزیدیو وکس)، پلی اتیلن پتروشیمی جم و چند کالای دیگر در این سایت با موفقیت خرید و فروش شده است.
در برخی معاملات هم موفقیتی نداشته ام مانند گوگرد، سیمان، سنگ آهن و مازوت و گازوییل.

کلا سوخت را کنار بگذارید، مواد غیر نفتی و پتروشیمی مانند سیمان و سنگ آهن را هم همینطور، سایر محصولات با موفقیت مبادله می گردند.

من از شما چه می خواهم؟
در برخی موارد که شما فقط از این بستر استفاده کنید و به مشتری متصل شوید چیزی نمی خواهم! فقط کمک کنید گروه غنی تر و بزرگتر شود (با معرفی کردن و بیشتر کردن اعضا) ولی در برخی موارد که ممکن است درگیر خود معامله و تراکنش مالی بشوم، کمیسیونی بین 2 هزارم (یعنی 0.2 درصد) الی یک درصد بگیرم.

سیاست های ما:
  • عدم ارسال بیش از یک ایمیل در هفته
  • عدم ارسال محصولات نامطمئن و نامرغوب
  • عدم ورود به معاملات شبهه دار و پر ریسک
برای اطلاعات بیشتر به نشانی سایت من www.buy-bitumen.com
و یا وبلاگ تخصصی من در این زمینه (به زبان انگلیسی) به نشانی http://bitumenfromiran.BlogSpot.com
و یا خود گروه به نشانی
https://groups.google.com/forum/#!forum/oil-products-market 
مراجعه کنید و یا با من تماس بگیرید Honarparvar [at] gmail

Comments